Dan otvorenih vrata – 27. studenoga 2024.
Koja je uloga roditelja i škole u razvoju samopouzdanog djeteta? Što to Međunarodna škola Adria pruža svojim učenicima i njihovim roditeljima? Pridružite nam se na Danu otvorenih vrata te kroz edukativni panel saznajte odgovore na brojna pitanja predškolaca!
Rane godine (3 – 6 godina)
Program ranih godina možda je i najvažniji u obrazovnom kontinuumu jer je rano djetinjstvo dinamično razdoblje tijekom kojega se postavljaju temelji za sve buduće razvojne faze. Iskustvo učenja u ovoj dobi treba biti visoko učinkovito, raznoliko, zabavno, otvoreno i prilagođeno djetetu i njegovim potrebama i sposobnostima.
Razredna nastava
(6 – 10 godina)
Ovaj program namijenjen je djeci dobi od 6 do 10 godina koja se upisuju u prvi, drugi, treći ili četvrti razred osnovne škole. Učenik se u ovom programu osnažuje da aktivno vodi i usmjerava vlastiti proces učenja i tako razvija samostalnost, znatiželju i spremnost za preuzimanje odgovornosti o vlastitom napretku.
Od osnovne do srednje škole
(11 – 16 godina)
Program za dob od 11 do 16 godina namijenjen je učenicima koji se upisuju u peti, šesti, sedmi ili osmi razred osnovne škole te prva dva razreda srednje škole. Učenici koji pohađaju ovaj progra spremni su otkriti i iskoristiti svoj puni potencijal, biti samostalni i neovisni u procesu učenja te razviti dublje razumijevanje okruženja u kojem žive
Naše temeljne vrijednosti
Međunarodna usmjerenost
Potičemo razvoj sposobnosti i spremnosti osobe da razumije i poštuje različite kulture, vrijednosti, običaje i perspektive te da se prilagodi i djeluje u međunarodnom okruženju.
Suradnja
Promoviramo suradnju među učenicima, učiteljima i zaposlenicima u svim aktivnostima koje vode ka ostvarenju osobnih i zajedničkih ciljeva.
Integritet
U našoj školskoj kulturi prakticira se integritet, učimo kako biti pravedni, pošteni i iskreni.
Poštovanje i asertivnost
Zalažemo se za međusobno poštovanje svih učenika, učitelja, zaposlenika i roditelja, sposobnost upravljanja emocijama te suosjećajnu i učinkovitu komunikacija s drugima.
Odgovornost
Potičemo sposobnost i spremnost osobe da preuzme odgovornost za vlastite postupke i primjereno se ponaša unutar i izvan školske zajednice.
Inkluzivnost
Vjerujemo da je svaki učenik jedinstven te potičemo stvaranje inkluzivnog okruženja koje promiče jednakost, razumijevanje i prihvaćanje različitosti.