Ovaj program namijenjen je djeci dobi od 6 do 10 godina koja se upisuju u prvi, drugi, treći ili četvrti razred osnovne škole. Učenik se u ovom programu osnažuje i tako razvija samostalnost, znatiželju i spremnost za preuzimanje odgovornosti o vlastitom napretku.
Cilj ovakvog pristupa je razvoj osobe koja će svojim znanjima i vještinama moći učiniti promjenu za vlastitu dobrobit, ali i dobrobit zajednice u kojoj živi.
Kurikulum razredne nastave temelji na transdisciplinarnom pristupu kojim se nadilaze granice pojedinačnih predmeta te se kroz povezivanje različitih predmeta, tema i područja omogućuje dublje i sveobuhvatnije razumijevanje koncepata potrebnih za razvoj svih potencijala učenika i nastavak obrazovanja na višim razinama.
Program u sebi objedinjuje ishode hrvatskih predmetnih kurikuluma i šest transdisciplinarnih tema koje se pojavljuju u IB Primary years programu:
TKO SMO MI
MI U VREMENU I PROSTORU
KAKO SE IZRAŽAVAMO
KAKO SVIJET FUNKCIONIRA
KAKO SE ORGANIZIRAMO
DIJELJENJE PLANETA
Produbljujući ove teme iz godine u godinu, učenici se upoznaju sa sadržajem iz matematike, jezika, prirode, društva, likovne i glazbene umjetnosti te tjelesne i zdravstvene kulture.
Sa svakim razrednim odjelom rade dvije učiteljice koje se izmjenjuju na temelju svojih preferencija, stručnosti i iskustva vodeći se primarno interesima učenika.
Ostale prednosti programa
Za sve je učenike osigurana dodatna ili dopunska nastava tijekom koje imaju mogućnost sustavne podrške u učenju ili obogaćivanja sadržaja redovne nastave, a učenicima se nudi i mogućnost pohađanja izvannastavnih i izvanškolskih aktivnosti tijekom kojih mogu dodatno razvijati svoje sklonosti i talente.
Napredak i aktivnosti učenika bilježe se i prezentiraju roditeljima na dnevnoj bazi, pri čemu se velika pozornost pridaje dokumentiranju radnih aktivnosti i opisnom praćenju napretka učenika kroz godinu.
Učenici na kraju školske godine dobivaju razrednu svjedodžbu s brojčanim ocjenama.
Naši učitelji
Kvaliteta škole izravno ovisi o otvorenosti i spremnosti nastavničkog tima za učenje i implementaciju najboljih obrazovnih praksi. Dobar nastavnik uvijek je i dobar učenik, a to se itekako odnosi na svakog člana nastavničkog tima škole Adria. Njihova je snaga u bogatom i raznolikom radnom i životnom iskustvu, ali i iznimnoj kompetentnosti i predanosti radu s učenicima.