Program za dob od 11 do 16 godina namijenjen je učenicima koji se upisuju u peti, šesti, sedmi ili osmi razred osnovne škole te prva dva razreda srednje škole. Učenici koji pohađaju ovaj program spremni su otkriti i iskoristiti svoj puni potencijal, biti samostalni i neovisni u procesu učenja te razviti dublje razumijevanje okruženja u kojem žive.
Kurikulum ovog programa po svojoj je naravi interdisciplinaran, tj. usmjeren na otkrivanje i stvaranje veza između različitih predmeta i njihovog sadržaja, što dokazano doprinosi sveobuhvatnom i dubljem razumijevanju koncepata i svijeta koji nas okružuje. On potiče učenike da budu aktivni sudionici vlastitog obrazovnog puta, dijele svoja iskustva i znanja te poštuju različitosti u stavovima i mišljenjima.
Učenje je u ovoj dobi organizirano oko osam skupina predmeta:
USVAJANJE I KORIŠTENJE JEZIKA
JEZIK I KNJIŽEVNOST
POJEDINAC I DRUŠTVO
ZNANOST
MATEMATIKA
UMJETNOST
TJELESNI I ZDRAVSTVENI ODGOJ
DIZAJN
Unutar svake skupine učenici se upoznaju s predmetima i nastavnim sadržajima koji su usklađeni s nacionalnim kurikulumom i IB MYP kurikulumom. Sadržaji i predmeti se spiralno nadograđuju jedan na drugi i vode ka konačnom ishodu, a to je kompetentnost učenika u određenoj predmetnoj skupini, sposobnost transfera znanja na realan život, razvoj kritičkog mišljenja te sposobnost rješavanja problema.
Što još uključuje ovaj program?
Interdisciplinarne jedinice
Interdisciplinarno učenje uključuje minimalno dvije grupe predmeta čiji se sadržaji, koncepti i teme povezuju, što u konačnici omogućuje učenicima razumijevanje problema/situacije iz perspektive različitih disciplina.
MYP projekt
MYP projekti potiču učenike da promišljaju o svom učenju, ostvarenim rezultatima, kao i onome što trebaju dodatno naučiti.
- Projekti u zajednici (Community project)
– 8. razred osnovne škole i 1. razred srednje škole te - Osobni projekt (Personal project)
– 2. razred srednje škole.
Usmjereni su na razvoj vještina rješavanja problema, samostalnog donošenja odluka, upravljanja vremenom te vještina planiranja i organiziranja.
Usmjeravanje prema vlastitim potrebama
Učenici svake godine biraju izborne predmete i izvannastavne aktivnosti kroz koje se snažnije usmjeravaju prema vlastitim potrebama i potrebama njihove lokalne zajednice.
Orijentacija na STEM
Interdisciplinarnost u ovom programu potiče integrirano učenje i poučavanje s ciljem razvoja različitih vještina, a tako i vještina povezanih sa STEM područjem koje uključuje znanost, tehnologiju, inženjerstvo i matematiku. Učenicima se osim sadržaja redovnog dijela programa nude i različite izvannastavne i izvanškolske aktivnosti kroz koje dodatno mogu razvijati razumijevanje STEM područja.
Naši nastavnici
Školu Adria vodi tim stručnjaka posvećenih napretku obrazovanja i brizi za svakog učenika i zaposlenika. Njihova zadaća osigurati je optimalne uvjete za razvoj škole i povezati je s lokalnom i globalnom zajednicom kojoj pripada. Na tom putu svakodnevno uče kako biti spremni za sve izazove koje budućnost donosi i raditi učinkovito s ljudima i za ljude.