Program rane godine možda je i najvažniji u obrazovnom kontinuumu jer je rano djetinjstvo dinamično razdoblje tijekom kojega se postavljaju temelji za sve buduće razvojne faze. Iskustvo učenja u ovoj dobi treba biti visoko učinkovito, raznoliko, zabavno, otvoreno i prilagođeno djetetu i njegovim potrebama i sposobnostima.
Igra je u središtu procesa učenja jer kroz igru učenici uče tko su i kako se povezati s okolinom, stječu uvid u način na koji svijet funkcionira gradeći, testirajući, potvrđujući i revidirajući svoje percepcije i ideje.
Naš program rada za vrtićku dob od 3 do 6 godina usmjeren je na socijalni, fizički, intelektualni i emocionalni razvoj djeteta i temelji se na standardima IB Primary Years programa za predškolsku dob. Osnovu programa čini dječja znatiželja, zaigranost i iskrenost.
ZANIMLJIVIM I POTICAJNIM SADRŽAJIMA
INTERAKTIVNOM PRISTUPU
AKTIVNOM UČENJU KROZ IGRU
SAMOME SEBI
DRUGIM LJUDIMA
NEPOSREDNOJ OKOLINI
Program se odvija isključivo na engleskom jeziku, a jedna od njegovih bitnih odrednica je izgradnja povjerenja djeteta i odraslih koji u svom svakodnevnom radu ulaze u interakciju s njime. Na taj se način stvaraju temelji za zdrav i cjelovit socio-emocionalni razvoj djeteta.
Uloga roditelja u programu rane godine
Jedna od važnih sastavnica odgojno-obrazovnog rada naše ustanove je i suradnja s roditeljima. Cjelokupni razvoj djeteta ovisi o međusobnoj suradnji svih koji sudjeluju u njegovom odgoju i obrazovanju i dijele zajednički cilj – dobrobit djeteta. Stoga se u našoj školi potiču različiti oblici suradnje s roditeljima i pridaje pozornost pravovremenom i redovitom informiranju roditelja o napretku djeteta. Vrtić organizira individualne susrete s roditeljima, roditeljske sastanke, otvorene dane, različite zajedničke aktivnosti u kojima sudjeluju roditelji ili drugi bliži članovi obitelji, radionice za roditelje i sl.
Naši odgajatelji
Školu Adria vodi tim stručnjaka posvećenih napretku obrazovanja i brizi za svakog učenika i zaposlenika. Njihova zadaća osigurati je optimalne uvjete za razvoj škole i povezati je s lokalnom i globalnom zajednicom kojoj pripada. Na tom putu svakodnevno uče kako biti spremni za sve izazove koje budućnost donosi i raditi učinkovito s ljudima i za ljude.